Hírek
2014. Szeptember 30. 05:00, kedd |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Megváltoznak tévézési szokásaink
Még mindig a hagyományos tévézés a legnépszerűbb, de egyre többen vannak, akikre már az úgynevezett nem-lineáris tévézés jellemző - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Rajki Annamária hozzátette: a filmek, filmsorozatok és az igényes gyerekműsorok a legnépszerűbb tartalmak manapság a tévézésben.
Terjednek az időben eltolt tévénézési módszerek - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Hozzátette: mi szeretnénk kiszolgálni ezeket az igényeket és igyekszünk fel is kelteni erre a vágyat. 'Minden szolgáltató, amelyiknek van videotéka-típusú szolgáltatása, feltölti azt értelmes és nézhető tartalommal, hogy étvágyat csináljon.'
'Fontosnak tartjuk, hogy a magyar nézők igényeit mi szolgáljuk ki és ne nemzetközi, külső médiaszolgáltatók, vagy -terjesztők vigyék el ezt a piacot tőlünk' - mondta Rajki Annamária.
A Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője kiemelte: 'fontos, hogy felkészüljünk az úgynevezett Z-generáció fogyasztói szokásaira.' Hozzátette: 'a fiatalok már valóban kevésbé ülnek le a tévé elé, igaziból őket kell kiszolgálnunk ezekkel az új szolgáltatásokkal.'
'Egyrészt van a tévécsatornákról átkerülő tartalom, tehát nem akkor nézem a műsort, amikor a tévében megy, ez az úgynevezett archív, időben eltolt tévézés, föl is lehet venni - bizonyos set top boxokkal - a műsorokat, elő lehet fizetni egy archív szolgáltatásra, ekkor később is válogathatok, nem kell előre tudnom, hogy mit nézek meg. Ezek a klasszikus tévézéshez kötődnek, csak időben tolják el azt' - foglalta össze Rajki Annamária.
'És vannak az úgynevezett videotékák vagy filmtárak, ahol lehet tranzakció alapon: annyit fizetek, amennyi filmet nézek, kiválasztom, hogy mit mikor szeretnék megnézni' - folytatta a felsorolást a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője.
'Tulajdonképpen minden szolgáltató igyekszik úgy összerakni a filmtárait, hogy minden igényt kielégítsen, és hogy mindenki megtalálja a számára legkedvezőbbet. A személyre szabás felé mozdul a piac: az előfizetőnek van módja kiválasztani, mit és mikor néz meg' - mondta Rajki Annamária.
'Azt látjuk, hogy az árérzékenység ellenére egyre többen fizetnek elő ezekre a plusz tartalmakra. A klasszikus üzlet még mindig sokkal nagyobb - hangsúlyozta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője, de ez szépen növekszik évről évre.'
'Alapvetően a mozifilmek ösztönzik leginkább a fogyasztást, azok közül is a valóban nagy filmek' - mondta Rajki Annamária.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Március 29. 08:46, péntek | Életmód
Húsvét - Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
Ferenc pápa tizenkét rabnak mosta meg a lábfejét az utolsó vacsorát idéző szertartáson a római Rebibbia büntetés-végrehajtási intézet női szárnyán csütörtökön.
2024. Március 26. 10:03, kedd | Életmód
Partifecskéknek alakítottak ki költőhelyet a Duna-völgyében
Támogatók bevonásával, munkagépekkel alakítottak ki 1500 négyzetméternyi költőhelyet a partifecskének a Duna Komárom-Esztergom vármegyei szakaszán - közölte a Száz Völgy Természetvédelmi Egyesületet az MTI-vel.
2024. Március 26. 07:47, kedd | Életmód
Tizenkilencedik századi falfestményekre bukkantak a veszprémi várnegyed kanonoki épületeiben
Az 1800-as évek végén készült falfestményekre bukkantak a veszprémi várnegyed kanonoki épületeinek restaurálása során.
2024. Március 25. 10:59, hétfő | Életmód
Húsvét - Óva intenek az élő állat ajándékozásától az állatvédők
Óva int élő állat húsvéti ajándékozásától az Orpheus Országos Állatvédő és Természetbarát Közhasznú Egyesület.