Hírek
2019. December 27. 20:37, péntek | Külföld
Részegen rollerezett az autópályán egy férfi
A német rendőrséget szerda éjszaka értesítették, hogy valaki egy elektromos rollerrel száguldozik az A4-es autópályán. A rendőrök elkapták az illetőt, aki részeg volt.
A kölni rendőrség néhány perc alatt megtalálta azt az elektromos rollerrel közlekedő embert, aki az egyik legforgalmasabb német autópályán közlekedett alkoholos befolyásoltság alatt.
Az AFP szerint a rendőrségnek azt mondta, hogy véletlenül került az autópályára.
A rendőrség az ittas rollerezőt elvitte vérvizsgálatra, mely kimutatta, hogy véralkoholszintje több mint kétszerese volt az országban megengedett határértéknek.
Meg nem erősített információk szerint a férfi egy sörösüveggel a kezében furikázott, amikor a rendőrök megállították. Ittas vezetés vádjával kell szembenéznie - írja a Fox News.
Németországban maximum 20 km/órás sebességgel lehet közlekedni rollerrel, és természetesen autópályára fel sem lehet menni vele. Ittas vezetésért akár a jogosítványt is elvehetik a hatóságok.
Forrás: origo.hu
Kép: twitter.com
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 08. 10:18, szerda | Külföld
A lengyel határőrség feltartóztatott egy szökött orosz katonát
Egy, a fehérorosz határon át illegálisan Lengyelországba belépő orosz katonát tartóztatott fel a lengyel határőrség.
2024. Május 06. 12:42, hétfő | Külföld
Nem hadászati nukleáris fegyverek bevetését imitáló hadgyakorlatot rendelt el az orosz elnök
Utasította az orosz fegyveres erők vezérkarát Vlagyimir Putyin orosz elnök, hogy készüljön fel egy olyan hadgyakorlatra, amelyen nem hadászati nukleáris fegyverek használatát fogják gyakorolni
2024. Május 02. 06:45, csütörtök | Külföld
Molotov-koktélt dobtak egy varsói zsinagógára
A gyanú szerint egy lengyel állampolgárságú fiatalember próbálta meg felgyújtani szerdán a Nozyk zsinagógát Varsóban, a politikai vezetők elítélték a történteket.
2024. Április 29. 17:26, hétfő | Külföld
Európai Autógyártók Szövetsége: sokkal több töltőpont szükséges az uniós klímacélok eléréshez
Az Európai Unióban évente a jelenleginél nyolcszor több elektromos járművek feltöltéséhez szükséges infrastruktúrát kell telepíteni 2030-ig az uniós klímasemlegességi célok eléréséhez