Városlista
2024. április 16, kedd - Csongor

Hírek

2018. Április 04. 07:00, szerda | Bulvár

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt.

A Hell lett az első olyan hazai márka, amely el tudta érni, hogy egy nemzetközileg ismert személy adja arcát egy reklámkampányhoz.

A Blikk írta meg először, hogy Bruce Willis hollywoodi filmsztár a Hell legújabb reklámjának főszereplője. Ezzel a Hell új mérföldkőhöz érkezett és a hazai sikerek után a nemzetközi piacot is szeretnék meghódítani. Azzal pedig, hogy egy "A" kategóriás sztárt is sikerült maguk mellé állítani, az áttörés már közel van.

Magyarországon egyedülálló az ehhez hasonló együttműködés és jól mutatja, hogy itthon is lehet sikeres vállalatot felépíteni és működtetni, valamint egy nemzetközileg is elismert márkát létrehozni. A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó,

a Hell Energy jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében.

Pantl Péter, a Hell Energy marketingigazgatója elmondta, hogy a márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségük, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdték tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a valasztásuk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.

A marketingigazgató hozzátette, hogy a világsztárra épülő kampány egyszerre indul a Hell közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd a fogyasztók Bruce Willis arcával.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy a bulizás.

Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, amelynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot - olvasható a Hell sajtóközleményében.

Forrás: origo.hu

Főkép: Hell Energy

Kép: PICASA

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 11. 08:19, csütörtök | Bulvár

BRFK: filmforgatás miatt hallatszott lövöldözés Budapesten

Filmforgatás miatt hallatszott lövöldözés csütörtökre virradó éjjel Budapesten - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) a rendőrség honlapján.

2024. Április 10. 07:32, szerda | Bulvár

Jövő vasárnapig lehet jelentkezni a Nemzeti Kibervédelmi Intézet hackerversenyére

Április 21-én éjfélig lehet jelentkezni a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézetének hackerversenyére.

2024. Április 09. 07:40, kedd | Bulvár

Parancsnoki elismerésben részesültek a szombati, bosznia-hercegovinai mentésben résztvevő magyar katonák

Elismerő parancsnoki érmeket adott át Sticz László vezérőrnagy, az EUFOR Althea parancsnoka a szombati életmentő akcióban résztvevő katonáknak és a civil repülésirányítónak a Szarajevó melletti Butmir táborban

2024. Április 05. 09:32, péntek | Bulvár

Szlovákiában betiltják a mobiltelefonok használatát az általános iskolák alsó tagozatán

A szlovákiai általános iskolák alsó tagozatának első három évfolyamában teljesen, a felsőbb évfolyamokban pedig néhány kivétellel betiltják a mobiltelefonok használatát a tanulók számára