Városlista
2021. június 12, szombat - Villő

Hírek

2019. Október 23. 08:17, szerda | Bulvár
Forrás: mti

Megint ugyanaz lett Magyarország legerősebb márkája

Megint ugyanaz lett Magyarország legerősebb márkája

Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók.

A rangsorban a Samsung és egyetlen magyar márkaként a Pick követi - közölte a kutató cég az MTI-vel kedden.

A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll.

Nem meglepő, hogy az innovatív jelzőhöz is a technológiai márkákat társítják a magyar fogyasztók, ám érdekesség, hogy a tavaly bevezetett Fuze Tea üdítőitalként is be tudott kerülni a leginnovatívabb márkák közé, a médiajelenlétnek, az erős bevezető kampánynak az eredményeként.

A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén - a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát. Az Aldi több mint 300 helyet javított.

A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele a top50-be. 2017-ben a Béres is top10-ben volt, de 2017-ben top50-ben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.

A VMLY&R reklámügynökség 1993 óta készíti a világ legnagyobb kategóriafüggetlen márkapercepció-kutatását (BrandAsset Valuator, BAV), 50 országban. A kétévente megismételt kutatás 10. alkalommal készült Magyarországon. A felmérés 2400 fős országos reprezentatív mintán közel 700 márka megítélését vizsgálja. A kutatás során egy márka erőssége az egyediség, relevancia, megbecsültség és ismertség dimenziók mentén rajzolódott ki, de az eredményekből ezen felül a márkák imázs attribútumairól, illetve a fogyasztók márkahasználati szokásairól is pontosabb kép rajzolódik ki. Az adatfelvételt a GfK végezte.

Címkék: Google, márka, Pick, samsung

Ezek érdekelhetnek még

2021. Június 12. 10:07, szombat | Bulvár

Hunyorgó óriáscsillagot fedeztek fel a Tejútrendszer központjában

A Nap tömegénél százszor nagyobb, hunyorgó óriáscsillagot talált a tejútrendszer központjában egy nemzetközi csillagászcsoport.

2021. Június 11. 17:09, péntek | Bulvár

Kiszámolták, hogy mekkora a súlya az aktív koronavírusoknak

Az aktív koronavírusok globális összsúlyát kalkulálták ki az izraeli Weizmann Tudományosa Intézet és a Kaliforniai Műszaki Egyetem (Caltech) kutatói: eredményeik szerint ez a szám 0,1 és 10 kilogramm között van.

2021. Június 07. 06:00, hétfő | Bulvár

Mátészalkára látogatott Jamie Lee Curtis színésznő

Mátészalkára látogatott vasárnap Jamie Lee Curtis színésznő, Tony Curtis lánya.

2021. Június 03. 18:00, csütörtök | Bulvár

Mick Jagger és Tilda Swinton is kiáll Velencéért

Nyílt levélben szólítják fel az olasz kormányt Velence védelmére, miután kiderült, hogy hatalmas üdülőhajók akarnak elhaladni a Szent Márk-tér közelében.