Városlista
2020. szeptember 25, péntek - Eufrozina

Hírek

2019. December 18. 03:02, szerda | PR

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

Gyakran hallani vállalkozókat és marketingszakembereket az online marketing fontosságáról előadni. Emellett rengeteg cikk is megjelenik a témában, ami az előnyöket és a különböző területeket sorolja fel.

Laikusként azonban irtó nehéz eligazodni a három betűs rövidítések között. Ide tartozik a PPC, CRO, CTA, hogy csak párat említsünk a hosszú listáról.

Ha szakmabeli vagy, akkor a SEO kifejezés bizonyára ismerősen fog csengeni. A SEO rövidítés az angol Search Engine Optimization kifejezésből született, ami a legszebb magyar fordításban keresőoptimalizálásnak felel meg. Ebben a cikkben az online marketing ezen szakterületét járjuk jobban körbe, továbbá igyekszünk választ adni a témát érintő leggyakoribb kérdésekre is.
Mit jelent gyakorlatban a keresőoptimalizálás?
A SEO folyamat során az a célunk, hogy az adott weboldal tartalmi, technikai és dizájn elemeit úgy alakítsuk (ki), amelyek összességében hozzájárulnak ahhoz, hogy a lehető legjobb helyen jelenjünk meg a találati listán. Azáltal, hogy a keresőrobotok számára a megfelelő módon optimalizáljuk a honlapunkat, organikusan növeljük a vizibilitásunkat, ami által pedig értékes látogatókat terelhetünk a weboldalunkra.

Na de nézzük meg, hogyan történik a gyakorlatban. A keresőmotorok, mint például a Google újra és újra átvizsgálja, hogy milyen jellegű tartalom található a weboldaladon. Feltérképezi az oldal struktúráját, tartalmi elemeit és azt is, hogy milyen mértékben felhasználóbarát. Ezt a folyamatot nevezzük crawling-nak, ami abban segít a keresőrobotoknak, hogy képesek legyenek minél relevánsabb tartalommal kiszolgálni a végső felhasználókat.
Hogyan tudok jobb helyezéseket elérni?
Most, hogy ismerjük az alapokat, nézzük meg, hogyan érhetünk el jobb helyezéseket a találati listán. Azon SEO faktorok száma, amelyek egy adott weboldal pozícióját befolyásolják igencsak túlmutatnak ennek a cikknek a keretein, így csak néhány fontosabb tudnivalót emelünk ki.
● Fókuszban a minőségi tartalomgyártás
Mielőtt tartalomgyártásba kezdenénk, sosem szabad elfeledkezni arról, hogy elsősorban a felhasználóknak készítjük a weboldalra publikált tartalmakat. Ennek következtében érthető, érdekes és olvasható tartalomírásra érdemes törekedni. Vannak azonban további olyan paraméterek, amelyek mentén a keresőrobotok igyekszenek a számtalan (hasonló) tartalommal rendelkező oldalakat rangsorolni az interneten. Ezen paraméterek közé tartozik a megfelelő kulcsszóval ellátott cím, az elegendő szószám vagy a beszédes kép elnevezés.
● Végezz kulcsszókutatást
A kulcsszókutatás mindennek az alapja. Ahhoz, hogy a célcsoportod számára releváns publikációkat készíthess először tudnod kell, hogy mire is keresnek. Miután pedig felfedezted az üzleti szempontból fontos kifejezéseket, elkezdheted magát a tartalomgyártást.
● Bizonyosodj meg arról, hogy a weboldalad mobilbarát
A Google egyértelmű iránymutatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a mobilbarát weboldalak rangsorolási előnyt élveznek a nem mobilbarát oldalakkal szemben. A felhasználók több mint 50%-a keres mobil készülékről, így nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy ezt a tömeget ne szolgáld ki egy megfelelően optimalizált honlappal.
Hogyan tovább?
A fenti alapok ismeretében már tudod, mire számíthatsz, ha SEO projektbe kezdenél. Azt azonban érdemes tisztázni, hogy a SEO egy különálló szakterület az online marketingen belül, ezért ha egy komplexebb weboldallal rendelkezel, akkor mindenképp érdemes külső segítséget kérni.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Szeptember 21. 15:47, hétfő | PR

Elindult az épületenergetika digitalizációját fejlesztő IPOSZ-IVSZ projekt! Okosotthont mindenkinek!

2020. áprilisában vette kezdetét a GINOP-5.3.5-18-2019-00094-es kódú pályázat az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) gondozásában.

2020. Szeptember 21. 11:24, hétfő | PR

Híre már megelőzte: Raktárkoncert, összefogás a hazai könnyűzenéért

A hazai könnyűzenei ipar támogatására indított Raktárkoncert-sorozat felvételei augusztus közepe óta zajlanak. A projektet koordináló Lounge Groupnál hatalmas apparátus dolgozik a produkció sikerességén.

2020. Szeptember 15. 11:30, kedd | PR

Ingyenes képzések várhatóak festéssel foglalkozó vállalkozások részére

2020 áprilisában vette kezdetét a GINOP-5.3.5-18-2018-00027-es kódú pályázat az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és a Szobafestő, Mázoló, Tapétázó Országos Ipartestület (SZMTOI) gondozásában.

2020. Szeptember 10. 12:56, csütörtök | PR

Az Interreg program keretében emlékparkot újít fel a Jánosik és Társai Kft

Nyílt közbeszerzési eljárás keretében a Jánosik és Társai Kft. nyerte el a sátoraljaújhelyi széphalmi Kazinczy Emlékpark felújítását. A parkot utoljára közel ötven évvel ezelőtt újították fel.