Hírek
2018. Január 31. 09:00, szerda | Belföld
Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben
Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm kerül adásba a Nielsen által szpotszinten vizsgált csatornákon.
Naponta átlagosan 30 ezer reklámfilm látható a hazai tévéken, ez 6 808 plusz reklámfilmet jelent 2016 negyedik negyedévéhez képest. A reklámfilmek számának növekedése ellenére azonban 225 ezerrel csökkent a reklámok napi átlagos elérése a 4 évnél idősebb, tévével rendelkező háztartásban élők körében, és így naponta átlagosan 6,18 millió főt értek el legalább egyszer.
Az egy főre jutó napi átlagos reklámnézési idő 31-ról 34 percre növekedett, és egy elért fő naponta átlagosan 120 reklámfilmet tekintett meg: tizenhéttel többet, mint egy évvel korábban.
A napi fogyasztási cikkek (FMCG termékek) hirdetési rangsorában az első helyre a „szeletes csokoládé" került, második a „kávé", a harmadik helyen pedig a „arckrémek" termékosztályának televíziós hirdetései állnak - áll a közleményben. Az adatok 2017 4. negyedévére vonatkoznak.
Forrás: origo.hu
Kép: AFP/Patrick Kovarik
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 19. 07:33, péntek | Belföld
A NAV közzétette az ünnepek alatti ügyfélfogadás időpontját
2025. December 19. 07:28, péntek | Belföld
Nagy István szerint felháborító, hogy Brüsszel a gazdák pénzét elvenné
Felháborító, hogy Brüsszel a gazdák pénzét elvenné, és azt Ukrajnának adná, emellett az élelmezésbiztonságot is veszélyeztetné - mondta Nagy István agrárminiszter a Facebookra feltöltött csütörtöki videóüzenetében.
2025. December 19. 07:27, péntek | Belföld
Orbán Viktor: az orosz vagyon felhasználását sikerült megakadályozni
A befagyasztott orosz vagyon felhasználása Ukrajna céljaira hadüzenetként értelmezhető, azonnal belerántott volna bennünket egy háborúba, ettől sikerült megóvni magunkat, ez egy nagyszerű siker

