Hírek
2011. December 19. 14:23, hétfő |
Belföld
Forrás: Stop.hu/Autolabor.hu
Teszt: Ford Focus SCTi MS Design - Amikor az egoizmus megbocsátható - VIDEÓ
182 lóerővel és méregdrága optikai tuninggal próbáltuk a legújabb Ford Focust.
Az új Focust leginkább egy kedves, fiatal lányhoz lehetne hasonlítani, aki eszével és szorgalmával mindenkit lenyűgözött az általános iskolában. A középiskolai évek alatt továbbra is szépen teljesített, viszont lassan elkezdte felismerte az erényeit is. Ráadásul mivel időközben feltűnően csinos is lett, a fiúktól kapott rengeteg bók még tovább hizlalta az egóját. Hamarosan aztán rájött, hogy fölöslegesen próbál megfelelni minden elvárásnak, hiszen egyedülálló bája és kiemelkedő tulajdonságai miatt már így is sorban állnak érte a pasik.
Egy őszinte világban a Focus sajtóanyaga bizonyára így kezdődne: "igen, van, amiben jobb a konkurencia, de úgyis meg fogtok venni, mivel amit én tudok, azt senki más nem csinálja utánam". Ezzel az önbizalom-hiányosnak egyáltalán nem nevezhető kijelentéssel viszont akadna egy probléma. A vásárlók az ilyen hozzáállást jellemzően csak a prémium márkáktól fogadják el. Ráadásul az alsó-középkategória tipikusan az az osztály, ahol mindenki megfizethető áron szeretne nagyautós térkínálatot, magas felszereltséget, prémium minőséget, na meg persze kisautós fogyasztást. Vagy mégsem? Mindenesetre ebből a listából a tervezőgárda önkényesen kihúzott egy tételt, és reménykedtek, hogy azt senki nem hiányolja majd.
Az erősebb, turbós 1.6-os egyértelműen a környezetvédő-fogyasztáscsökkentő "downsizing" kiskapuja. A 150 lóerős változatról még elhiszem, hogy a korábbi szívó kétliterest helyettesíti, de 182 ló az több, mint amit az első generációs ST tudott. Tempósabb rajtnál nem is kíméli a gumikat, amik ilyenkor még másodikban is képesek voltak elpattogni. Emellett komoly csalódást okoz azoknak, akik a nagy nyomaték és a rugalmasság miatt kardoskodtak a dízelek mellett. A 240 Nm papíron kicsivel ugyan, de elmarad a hasonló hengerűrtartalmú dízelek nyomatékához képest, viszont rugalmasságban már nincs miért szégyenkeznie. A közlekedési szabályok keretein belül garantáltan nem lesz olyan helyzet, amikor ne tudna dinamikusan kigyorsítani.
A tesztet tovább olvashatja az Autolabor.hu oldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 07. 14:09, kedd | Belföld
Hétvégén kezdődik az Élelmiszerbank adománygyűjtő akciója
Hétvégén kezdődik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idei legnagyobb adománygyűjtő kampánya, amely során a szervezet 3000 önkéntese az ország 104 településén 213 Tesco, ALDI és Auchan áruházban gyűjti a felajánlásokat.
2024. Május 07. 14:07, kedd | Belföld
OTP Mobil: az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
A magyarok 69 százaléka rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül, azonban az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő, 3,6 kilométer hosszú, 8647-es számú utat hétfő délután.
2024. Május 07. 07:29, kedd | Belföld
Szijjártó Péter: az Európai Unió bővítésének felgyorsítása lesz a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb célja
Az Európai Unió (EU) bővítésének felgyorsítását nevezte a magyar uniós elnökség egyik legfontosabb céljának a külgazdasági és külügyminiszter a Facebook-oldalán hétfő este.