Városlista
2025. november 16, vasárnap - Ödön

Hírek

2025. Október 30. 14:50, csütörtök | PR

Tiéd a mérték – Bor, barátság, egyensúly

Tiéd a mérték – Bor, barátság, egyensúly

A bor nem csak ital – kultúra, hangulat, élmény, közösség.

A „Tiéd a mérték!” kampány arra emlékeztet, hogy a mértékletesség nem lemondás, hanem tudatosság.Hogy a jó bor élvezet, de csak akkor ad valódi értéket, ha felelősséggel fogyasztjuk.

A Magyar Bormarketing Ügynökség és partnerszervezetei, illetve számos borász, orvos, kultúraszervező közös üzenete egyszerű: a bor része a magyar hagyománynak, de nem a túlzásról, hanem az egyensúlyról szól.

Ahogy a kampány fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”

Arra kérünk minden a borkultúránkért felelősséget érző borbarátot, hogy csatlakozzon ehhez a gondolathoz, és mutassa meg, hogy a borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól.

A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők aMagyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!

Tiéd a mérték. Élj vele!

Ezek érdekelhetnek még

2025. November 11. 11:10, kedd | PR

Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”

A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.

2025. Október 29. 16:10, szerda | PR

Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány

A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.

2025. Október 27. 09:23, hétfő | PR

E-pénztárgép a mindennapokban: tények és tévhitek

Az e-pénztérgép a pénztárgépek teljesen új generációját képviseli, amely akár már egy mobilalkalmazás is lehet. A lényeg az applikáció törvényi megfelelése.

2025. Október 21. 11:11, kedd | PR

Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével

A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.