Hírek
2025. Október 30. 14:50, csütörtök | PR
Tiéd a mérték – Bor, barátság, egyensúly
A bor nem csak ital – kultúra, hangulat, élmény, közösség.
A „Tiéd a mérték!” kampány arra emlékeztet, hogy a mértékletesség nem lemondás, hanem tudatosság.Hogy a jó bor élvezet, de csak akkor ad valódi értéket, ha felelősséggel fogyasztjuk.
A Magyar Bormarketing Ügynökség és partnerszervezetei, illetve számos borász, orvos, kultúraszervező közös üzenete egyszerű: a bor része a magyar hagyománynak, de nem a túlzásról, hanem az egyensúlyról szól.
Ahogy a kampány fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”
Arra kérünk minden a borkultúránkért felelősséget érző borbarátot, hogy csatlakozzon ehhez a gondolathoz, és mutassa meg, hogy a borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól.
A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők aMagyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!
Tiéd a mérték. Élj vele!
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 27. 09:23, hétfő | PR
E-pénztárgép a mindennapokban: tények és tévhitek
Az e-pénztérgép a pénztárgépek teljesen új generációját képviseli, amely akár már egy mobilalkalmazás is lehet. A lényeg az applikáció törvényi megfelelése.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
