Városlista
2024. május 17, péntek - Paszkál

Hírek

2010. Október 15. 14:05, péntek | Helyi
Forrás: Vidanet

Új stratégia, új arculat a Vidanet-nél - Megújult a régió meghatározó szolgáltatója

Új stratégia, új arculat a Vidanet-nél - Megújult a régió meghatározó szolgáltatója

A régió meghatározó szolgáltatója, a Vidanet Zrt. október 4-től új, színes, kellemes, lendületes arculattal jelent meg. Az új arculat új színeket, új logót, új szlogent és új felfogású ügyfélkapcsolati pontokat is jelent. Ez egyért

Az évtizedes jelenlétet és szolgáltatási múltat maga mögött tudó Vidanet a jövőben a helyi tradíciókra, kapcsolatokra és jelenlétre épít. Szolgáltatásaiban igyekszik teret engedni a lokális igényeknek, aktívan jelen kíván lenni a helyi közéletben és a legjobb értelemben vett lokálpatrióta szellemben kíván működni a továbbiakban.

Ezt a szemlélet összegzi a vállalat új jelmondata is: Közöttünk…

Mindezeket a cég új emblémája (logója) színeivel és formájával is kifejezi, hiszen felfedezhetjük benne a közvetlenséget, a játékosságot és a barátságosságot. Az egymásba fonódó körök szimbolizálják a közösséget, a közös értékeket, a két szín a változatosságot. Mindezek összegzéseként pedig egy stilizált szív motívum is kirajzolódni látszik, mely szimbólum egyértelművé teszi a cég új hozzáállását.

A szemlélet és arculatváltás mibenlétét a cég újrafogalmazott küldetéséből való idézettel összegzi Sátor Csaba a cég vezérigazgatója: „A magunk eszközeivel hozzájárulunk, hogy szolgáltatásaink a szórakoztatás és kommunikáció mellett neveljenek, társadalmilag hasznosak legyenek és ügyfeleink épülését szolgálják. Felelősséget érzünk azokért a közösségekért, ahol működünk és aktív szerepet kívánunk játszani életükben.”

„A Vidanet stratégájának központjában az ügyfél, a helyi jelenlét és a minőségi szolgáltatások állnak. Jelenlétünk és az ügyfeleinkkel való kapcsolatunk egyik legmeghatározóbb helye az ügyfélszolgálati iroda. Ebből egyenesen következik, hogy cégünk a stratégia részeként tudatosan törekedett arra, hogy otthonos körülményeket alakítson ki az ügyfelei számára.” - mondja a vezérigazgató. A cég vezetője örömmel beszél arról, hogy az ügyfélszolgálati irodák megújításának már a harmadik lépése a győri iroda elköltöztetése és új felfogásban való felépítése.

A Győr Plaza, mint helyszín telitalálat, hiszen nagyon jól megközelíthető mind egyéni, mind tömegközlekedéssel, kellemes és minőségi hátteret biztosít a magas minőségű ügyfélkiszolgáláshoz.

„Szolgáltatási palettánk ma már messze túlmutat a televíziós kínálaton, hiszen a Vidanet napjainkban analóg, digitális TV szolgáltatásokat, nagysebességű internet és kedvező áru telefonos megoldásokat kínál, így inkább nevezhető telekommunikációs szolgáltatónak. Ez egyben azt is jelenti, hogy a szolgáltatások száma és bonyolultsága is nőtt. Ezek bemutatásához, kipróbálásához, fontosnak tartjuk a személyes találkozást ügyfeleinkkel, annak ellenére, hogy számos más lehetőség is rendelkezésükre áll, elég csak az éjjel-nappal hívható ügyfélszolgálatra vagy az internetre gondolni. Az elmondottak szellemében a megújult ügyfélszolgálati irodában olyan körülményeket kívántunk teremteni, hogy aki betér hozzánk ne egyszerűen csak ügyfélnek, hanem már-már családtagnak érezze magát”, tette hozzá Hushegyi Károly a szolgáltató régióért felelős vezetője.

A régióvezető elmondta, hogy az új irodában kibővített nyitvatartás szerint várják az ügyfeleket. Hétköznap 10-től 18 óráig, csütörtökön pedig este nyolcig. Újdonság, hogy immár szombat délelőtt 10-től délután kettőig is az ügyfelek rendelkezésére állnak.

„A Győr Plaza szempontjából is jelentős lépés a Vidanet iroda megnyitása, hiszen az üzletközpont értékét elsősorban az itt található üzletek minősége és forgalma határozza meg. A Vidanet egy nagyon szép, kulturált, érdekes felfogású ügyfélkapcsolati helyet épített ki nálunk, melyre mi is büszkék vagyunk. A cég megjelenésével a Győr Plaza szolgáltatásai is bővültek, hiszen együttműködésünk eredményeképpen a Plaza központi tereiben ingyenes Vidanet vezeték nélküli internetezései lehetőséget (wi-fi hot spot) biztosítunk minden látogatónak, így még tartalmasabban telhet a nálunk töltött idő.” – mondta Kala Beáta, a Győr Plaza üzemeltetési igazgatója.

A külső szemlélő számára a fenti gondolatok nélkül is nyilvánvaló, hogy a cég mindent elkövetett új szellemiségének kifejeződése érdekében. Bátran mondhatjuk, hogy Győr egy európai színvonalú ügyfélkapcsolati hellyel lett gazdagabb.

Friss, lendületes színvilág, modern, funkcionálisan megtervezett berendezés, kipróbálható szolgáltatások várják a cég meglévő és leendő előfizetőit.

Még több fotó a sajtótájékoztatóról ide kattintva.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 17. 08:13, péntek | Helyi

Egész napos programok kicsiknek és nagyoknak – szombaton lesz a VIII. Gulyahajtás

Május 18-án, szombaton immár nyolcadik alkalommal szervezik meg Dunaszegen a gulyahajtást. A rendezvény idén is élményekkel teli családi kikapcsolódással kecsegtet.

2024. Május 17. 07:12, péntek | Helyi

Melléképület égett Écsen

Kerti hulladék égetéséből terjedt tovább a tűz egy melléképületre Écsen.

2024. Május 16. 09:15, csütörtök | Helyi

Változik az időpont foglalás rendszere

Július 1-től az Egészségablak applikációban és a 1812-es telefonszámon is lehet majd időpontot foglalni.

2024. Május 16. 08:13, csütörtök | Helyi

Kollégánk, Meronka Péter – Gyulai István díjat kapott! Büszkék vagyunk rá!

A Gyulai István díj, a sportújságírás teteje hazánkban! Idén ezt a mi kollégánk, Meronka Péter vehette át Gyulán!