Városlista
2022. január 28, péntek - Károly,

Hírek

Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács
2018. Február 08. 15:26, csütörtök | Belföld

Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács

Százezer forintra bírságolta reklámriportért az RTL Klub-ot, túl sok zenéért pedig az egykori Rádió Q médiaszolgáltatóját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa

Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben
2018. Január 31. 09:00, szerda | Belföld

Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben

Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm kerül adásba a Nielsen által szpotszinten vizsgált csatornákon.

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH
2017. December 06. 16:44, szerda | Belföld

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki az Autocentrum AAA Auto Kft.-re (AAA) a Gazdasági Versenyhivatal (GVH),

Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház
2017. November 16. 17:19, csütörtök | Belföld

Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki az Extreme Digital Zrt.-re, mert az tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2015-ös Black Friday kampányában

Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács
2017. Március 10. 13:55, péntek | Belföld

Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács

Több csatorna is túl hangosan sugárzott reklámot, ezért bírságolt a médiatanács.

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.

Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV
2016. November 21. 11:35, hétfő | Belföld

Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV

Több mint hárommilliárd forintos költségvetési csalással gyanúsít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-Dunántúli Bűnügyi Igazgatósága egy elkövetői kört,

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at

Őszinte reklám szlogenek
2016. Április 16. 06:00, szombat | Helyi

Őszinte reklám szlogenek

Unja már, hogy minden reklám hazugság?

Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács
2016. Március 05. 13:27, szombat | Belföld

Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács

Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
2016. Január 23. 06:00, szombat | Bulvár

George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.

Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán
2015. November 23. 07:38, hétfő | Bulvár

Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán

A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám